פירוש חלומות לפי הקבלה

חלומות על אירועים משמחים

על פי הקבלה, חלומות הם מסרים נבואיים ממלאכי אלוהים שמגיעים אלינו בזמן החלום. לפעמים אנחנו חולמים על אירועים משמחים בחלום; יום הולדת, חתונה, הולדת ילד, טיול. חלומות כאלה טובים ובאים להעביר אלינו מסרים טובים. להלן, קומץ של ארועים שמחים ומשמעותם בהתאם לפירוש חלומות לפי הקבלה.

חגיגות יום הולדת בחלום – חלום על מסיבת יום הולדת אומר לכם את מה שאתם כבר יודעים, שטוב לכם בחיים והגיע הזמן שתחגגו. לפי הקבלה, חלום על יום הולדת מספר לכם שכמה שטוב לכם עכשיו, בעתיד הקרוב יהיה לכם יותר ויותר טוב.

קבלת מתנה ליום הולדת בחלום – קבלת מתנות, במיוחד ביום ההולדת, זה תמיד משמח, במציאות ובחלומות. פירוש חלומות לפי הקבלה, מגלה כי מתנות ביום ההולדת בחלום הן ברכה, בכל התחומים. נראה שזו תקופה טובה בחייכם. נצלו אותה ותהנו ממנה.

חתונה עם בן הזוג בחלום – חתונה עם בן זוג הוא מימוש תוכניות משותפות. אולי לא צפויה חתונה בעתיד הקרוב, אבל מעבר לדירה חדשה, טיול משותף או תוכנית משותפת אחרת. לפי הקבלה, חתונה עם בן הזוג מעידה גם על חוסר יציבות וחוסר ביטחון. אל דאגה, בסופו של דבר הכל יפתר על הצד הטוב ביותר.

חתונה של חברים בחלום – אירוע משמח מאוד, אבל חלום כזה פירושו בקבלה משמח פחות. נראה שאתם עומדים לקבל בשורות לא משמחות כל כך בתחום החברתי. נראה שבקרוב תאלצו להפרד מחבר או מידיד קרוב.

אמא מחייכת אליכם בחלום – פירוש חלומות לפי הקבלה מדגיש, כי אמא היא הדמות החזקה ביותר בחיינו. אם חלמתם שאימכם מחייכת אליכם, נראה שאתם זקוקים לעצתה. משהו מציק לכם ומטריד אתכם, פנו אליה והתייעצו, היא תעזור לכם.

טיול בחוץ לארץ בחלום – מסמל את הרצון שלכם לשינוי. פירוש חלומות לפי הקבלה מסביר כי חלום על טיול למרחקים מעיד על לחץ שמעיק עליכם. זה הזמן לקחת חופש מהחיים, מהעבודה ומהמשפחה, לטייל, ולהנות בזמנכם הפנוי.

נולד תינוק בחלום – תינוק שנולד במהלך החלום זה סימן טוב! זה לא אומר שבקרוב יהיה לכם ילד או הריון. חלום על תינוקות מבשר על חיי משפחה מוצלחים, שאתם בדרך הנכונה לבנות משפחה. אם אתם רווקים, חלום כזה מספר לכם שבקרוב מאוד תמצאו זוגיות.