פורום שירות לאומי

פורום שירות לאומי, הוקם לנוחיותם של כל המתנדבים הפוטנציאליים . הוא אינו פוטר או עונה על שאלות , כיצד להשתחרר משירות חובה ומאידך נותן מענה לקהילה הדרוזית , למגזר הדתי ולכל דורש או שואל, המחפש מענה או עצה באשר לשירותו ההתנדבותי .

פורום שירות לאומי וסיוע עמותות

אם אתם מעוניינים להתנדב לשירות לאומי, פורום שירות לאומי יענה לכם על שאלות בסיסיות ,אך יפנה אתכם לעמותות או גופים מוכרים, המנהלים את אגפי השירות האזרחי לאומי בפועל. פורום שירות לאומי, יציג בפניכם סדרת מאמרים, אשר יכללו, מספרי טלפון וכתובות של יעדים או עמותות הנגישות לארגון השירות הלאומי. במסגרת מציאת היעד, יקשר פורום שירות לאומי, את האדם לעמותה הרלוונטית באמצעות טפסי רישום מיוחדים. הכול תחת אתר האינטרנט. כל בקשה שממלאים, במסגרת זו, יש להזין בהם את הפרטים האישיים הנדרשים, צילום ת.ז וכל מסמך שיסייע לעמותה לשוב ולטפל בשאלה או הפנייה .

פורום שירות לאומי והרישום לעמותות

בדרך כלל, כשאתם פונים אל פורום שירות לאומי, באמצעות טלפון של העמותה , תגיעו מן הסתם אל רכז אזורי של העמותה אשר ישמח לתאם פגישה בפועל. במהלך פגישה זו, העלו כמה שיותר שאלות, באשר לנושאים הקשורים בשירות הלאומי. פרטו את התחביבים שלכם, את הפרטים שלכם ואיפה אתם רואים את עצמכם במסגרת ההתנדבות.  בסוף ראיון זה, תקבלו טיפים מובהקים באשר למקומות בהם כדאי לכם לשרת. כל המידע הזה ועוד באמצעות פורום שירות לאומי .

סיכום דבר

פורום שירות לאומי, לא יספק לכם בסיכומו של דבר, מידע אודות השירות הצבאי, הוא יספק לכם מידע ורעיונות, היכן כדאי לכם, לבלות את ההתנדבות באופן אתגרי ביותר, מעניין ובעיקר תורם לכם ועבור המדינה, בסופו של יום . אז אם אתם עומדים לקראת החלטות חשובות בנושא שרות לאומי, מומלץ בחום כי תכנסו אל פורום שירות לאומי תתעדכנו במידע רלבנטי עבורכם, וכמובן תוכלו לשאול שאלות ככל העולה על דעתכם, על מנת להיות מוכנים עד כמה שניתן לשירות בו בחרתם . בהצלחה!