איך מבצעים עיטוף רכבים?

כיום, יש יותר ויותר בעלי עסקים ברחבי הארץ מודעים לאפקטיביות הגבוהה של עיטוף רכבים. באמצעות הטכניקה של עיטוף רכבים, הרכב כולו נעטף במדבקה ענקית (או במספר מדבקות) אשר גורמות למעשה לטקסטורה שלו להיות מושכת מאד על מנת שלא ניתן יהיה להתעלם לצופה מן הצד ברכב על הפרסום שמוצג עליו. לגבי אפשרויות הפרסום השונות של הרכב, הרי שאפשר לפרסם את הלוגו של החברה, לכתוב מסרים שונים כאלה ואחרים בהתאם לצרכים של העסק, להוסיף כמובן גם תמונות וציורים מושכים, ובקיצור – אי אפשר יהיה להתעלם מהרכב שלכם, כשהוא עטוף במדבקה מסחרית איכותית. אבל איך בכלל התהליך של העיטוף עובד?

כל מה שהרכב עובר

ראשית, לפני שאתם מביאים את הרכב שלכם אל שירות של עיטוף רכבים מומלץ לקחת אותו לשטיפה כדי להוריד לכלוך ראשוני. בתוך המתחם עצמו, לפני שיערכו עיטוף רכבים כמובן ידאגו לבצע הסרה של כל דבר שעלול להפריע – מדבקות ישנות, הזזה של גגונים, עיצוב מחודש של המראות, ועוד ועדו המטרה היא שהמדבקות יונחו בצורה מושלמת על הרכב, ויהיו צמודות אליו לחלוטין.

לבחור את העיצוב

בינתיים, או אפילו לפני כן כשאתם תשבו עם הצוות של עיטוף רכבים אתם תצטרכו להחליט על העיצוב עצמו. תוכלו לעשות שימוש בסימולציות של עיטוף רכבים, כדי להבין כיצד הרכב שלכם יראה עם העיצובים השונים. אתם תוכלו לבחון התאמה של צבעים, מיקום שונה של המדבקות, וכמובן תוכלו לצפות במראה של הרכב מזוויות שונות – הכל כדי שבסוף עבודת העיטוף תהיה מושלמת.

תוך זמן קצר הרכב יוצא

מהרגע שתכניסו את הרכב שלכם למתחם של עיטוף רכבים והעבודה תתחיל, יעברו בסך הכל 8 שעות בערך, ואולי אף פחות. התהליך עצמו כאמור איננו ארוך במיוחד, וכבר באותו יום תוכלו לקבל בחזרה את הרכב שלכם, כשהוא עטוף באופן איכותי במיוחד. קחו בחשבון, כי יתכן ובהתחלה אף לא תזהו את הרכב שלכם, והוא יראה לכם כאילו מדובר בדגם שונה לחלוטין. עד כדי כך, עבודת העיטוף היא מיוחדת ומדהימה.