תוכנת קול סנטר

כל מה שרציתם לדעת על תוכנת קול סנטר

חברות רבות זקוקות למענה טלפוני איכותי לצורך תפעול נכון של העסק ועל מנת לתת מענה אופטימלי לקהל הלקוחות שלהן. במקרים רבים משתמשות החברות במערכת קול סנטר. תוכנת קול סנטר היא מערכת טלפוניה אשר מותאמת באופן אישי לצרכי הלקוח על מנת לנהל את השיחות היוצאות, הנכנסות והננטשות. כל חברה אשר מתנהלת על בסיס פעילות טלפונית ענפה יכולה להתאים את המאפיינים של תוכנת קול סנטר על פי דגשי העבודה שלה ובאמצעות תוכנת קול סנטר, מערך שירות הלקוחות, מערך הגבייה ומערך השיווק של החברה ימריאו לשחקים כפי שראוי שיהיה.

יתרונות של תוכנת קול סנטר

תוכנת קול סנטר הנה בעלת יתרונות רבים. בין השאר היא מאפשרת לחייג מהדסק טופ של המחשב, מתוך רשימת אנשי הקשר של אאוטלוק ומכל קובץ אחר של תוכנת אופיס. תוכנת קול סנטר מאפשרת גם לנהל קבוצת חיוג וליצור קבוצות חיוג בצורה פשוטה וקלה. בנוסף, תוכנת קול סנטר מציגה היסטוריית שיחות יוצאות, נכנסות וננטשות כולל פרטים של המתקשר. תוכנה זו מאפשרת גם שליחת SMS במקרה והמספר תפוס ולנהל קמפיינים טלפוניים המצריכים חזרה לפניות באינטרנט.

האם תוכנת קול סנטר מתאימה רק לחברות ענק או מתאימה גם לעסקים קטנים ובינוניים?

התשובה היא לא. הפיתוחים האחרונים של התוכנה מאפשרים היום גם לחברות קטנות ובינוניות ליהנות מכל היתרונות של התוכנה מבלי לשלם על כך ביוקר. התאמתה של התוכנה על פי צרכי החברה מתבצעת על ידי החברה המשווקת ותוך כדי שימת דגש על הצרכים הייחודיים. בתחילת התהליך מכינים אפיון של צרכי הטלפוניה של החברה ועל פיו מתאימים את השירותים של התוכנה ומציעים שדרוגים תקופתיים במידת הצורך.

תוכנת קול סנט עבור מרכזיות IP

חברות מובילות אשר מחזיקות במרכזיות טלפוניות גדולות, בוחרות במערכות IP, מכיוון שהן מספקות את התמורה הטובה ביותר מהבחינה הטכנולוגית ומבחינת הוזלת תקציב החברה על הטלפוניה. תוכנת קול סנטר המיועדת למרכזיות IP מאפשרת לקצר את זמן ההמתנה ומיעלת את הפעילות של המוקד הטלפוני במידה וקיים כזה בחברה.