שרשרת ענברים לתינוק

בקיעת שיניים מייצגת את אחד השלבים הקשים ביותר עבור תינוקות והוריהם. הבקיעה נמשכת זמן רב והיא מלווה בימים ארוכים של חוסר שינה, חוסר נחת ותסכול. אחד הפתרונות הטובים לכך היא שרשרת ענברים לתינוק.

ענבר הוא שרף מאובן בן מיליוני שנה שמתאפיין בשורה ארוכה של תכונות מיוחדות. לענבר יש סגולות חשובות לשלב של בקיעת שיניים, כמו לדוגמא סגולות להקלה על כאב, חיזוק מערכת החיסון הטבעית של הגוף, התמודדות עם כאבי גדילה שגרתיים או יוצאי דופן וכאמור גם כאבי שיניים.

את הענבר ניתן לענוד ישירות על גופו של התינוק ומתחת לחולצה. יש להישאר בפיקוח על התינוק כאשר השרשרת עליו וזאת במטרה למנוע חנק, מלבד בלילה. אפשר לשלב את השימוש בשרשרת ענברים לתינוק עם תרופות הרגעה ומשחות לאלחוש הכאבים בחניכיים.

כמו כן, יש הורים שמעידים על האופן שבו שרשרת ענברים לתינוק עוזרת להתמודד עם תופעות של גזים וכאבי בטן. השרשרת מומלצת מגיל 3 חודשים ומעלה והיא מתאימה לבנים ובנות כאחד. ניתן לרכוש אותה באתרי האינטרנט שעוסקים בתחום ובחנויות שמתמחות בקריסטלים.

היכנסו וצפו! שרשרת ענברים לתינוק, האם זה באמת עובד:

איפה מוצאים שרשרת ענברים?

השרשרת עוזרת לתינוק להרגיש נינוח יותר והיא בטח שלא מזיקה. בנוסף, אין מניעה להשתמש לסירוגין בשרשרת ובפתרונות נוספים לכאבי בקיעת שיניים. הפתרונות הנפוצים כוללים שימוש בנשכנים, מוצצים וכן הלאה.

כל מה שצריך לעשות הוא למצוא שרשרת ענברים שמתאימה לתינוק ולהשתמש בה בצורה נכונה. יש לקרוא היטב את הוראות היצרן ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה או התלבטות. הורים לילדים יכולים לרכוש את השרשרת בעצמם, או לבקש אותה כמתנה מחברים או מהסבא והסבתא. השרשרת עולה בממוצע 100-130 ש"ח והיא לא דורשת שום סוג של תחזוקה.