שואב אבק מרכזי לבית חדש

שואב אבק מרכזי – שאלות נפוצות

מערכות שואב אבק מרכזי מביאות איתן יתרונות רבים לבית כמו למשל ניקיון יסודי, זמינות של פעולת הניקיון וכן מערכת עמידה מאד. אם אתם מתחילים לברר על המערכת יכול להיות שגם לכם יהיו שאלות בטרם תתחילו לחפש אחר המערכת המתאימה לכם ביותר.

איפה ממוקמת המערכת?

המערכת מחולקת לכמה חלקים. המנוע ומיכל האיסוף של האבק נמצאים במקום מרוחק מהחדר אותו מנקים ואלו המערכת מבחינת הצנרת מתחברת לכל חדר. ישנו הבדל בין מערכת שואב אבק מרכזי לבית חדש אחת לאחרת אבל העיקרון הוא שאפשר לנקות כל חדר בקלות רבה בלי צורך להעביר חלקים כבדים. היתרון של החלוקה הוא היכולת להפעיל את השואבת בקלות, עד כדי כך שגם ילדים יכולים לנקות את הבית וליהנות מכך.

היכנסו וצפו! מדוע כדאי לכם להתקין שואב אבק מרכזי בבית חדש?

מה הופך את המערכת ליעילה לאנשים רגישים לאבק?

המערכת יעילה מאד עבור אנשים שיש להם רגישות לאבק. היתרון של המערכת הוא שישנו כלי איסוף מרוחק מחלל החדר ולכן אין חלקיקי אבק שחוזרים אל החדר. כמו כן ההתעסקות עם ניקיון מיכל האיסוף לא נעשית לעתים תכופות כמו בשואבים רגילים. שואב אבק מרכזי מתאים מאד לבתים שיש בהם אנשים שרגישים לאבק ואסתמטיים.

האם המערכת מרעישה?

מערכת שואב אבק מרכזי היא מערכת שקטה מאד כיוון שהמנוע לא נמצא בתוך חלל החדר. המערכת שקטה כל כך שאפשר להפעיל אותה גם בשעות הלילה או בבתים שישנם ילדים ותינוקות שרגישים לרעש. הניקיון של הבית לא צריך לחכות לשעה שנוחה לאחרים, אפשר ליהנות מבית נקי בכל זמן כיוון שהמערכת לא עושה רעש. מבחינה זו אפשר לתת גם לילדים שלא אוהבים רעש להפעיל אותה, לנקות את החדר שלהם (או כל חדר אחר) ולקחת חלק מהסדר ומהניקיון של הבית.