קידום אתרים בישראל

קידום אתרים בישראל

התחום של קידום אתרים בישראל התפתח מאד לאורך השנים. מתחום ריכוזי וקטן שנשלט בידי קבוצות כוח קטנות, הוא הפך תחום פופולארי ונפוץ, שזמין כמעט עבור כל בעל עסק. ישנן חברות קידום אתרים בכל הגדלים: חברות גדולות ויקרות, חברות מסדר גודל בינוני ועוד הרבה פרילנסרים ברמות איכות שונות. קידום אתרים בישראל הפך לתעשייה של ממש, וכדי לקבל הצעת קידום טובה צריך לשים לב לכמה דברים.

קידום אתרים בישראל – שלא יפחידו אתכם

למרות שיש בישראל תחרות ערה במגוון תחומים, קידום אתרים בישראל עדיין מוגדר כתחום עם תחרות בינונית ומטה. כלומר ביחס למדינות אחרות בעולם, רמת התחרות בין העסקים השונים היא עדיין נמוכה. זה אומר שמקדמי אתרים ישראלים פועלים בסביבה נוחה יחסית, בה ניתן להשיג כמעט כל מטרה. הכל עניין של השקעה, כסף, עבודה עקבית ומקצועית.

קידום אתרים בישראל – לוח זמנים

השוק הישראלי אינו תחרותי במיוחד, ולכן אשפר להשיג תוצאות יפות תוך זמן קצר. אם חברה כלשהי טוענת שייקח לכם הרבה זמן לראות תוצאות בגוגל, כדאי לכם לקבל הצעות מחברות אחרות. קידום אתרים בישראל, אם מתבצע בצורה מקצועית ונכונה, יניב תוצאות גם תוך חודשיים-שלושה. אז נכון, כדי להגיע לעמוד הראשון בביטוי תחרותיים נדרשת השקעה של כמה חודשים טובים, אבל בשאר המושגים אתם יכולים להתקדם הרבה יותר מהר.

תהליך קידום אורגני יתחיל באופטימיזציה

אופטימיזציה היא השלב בו אתם בונים את האתר מחדש, או יותר נכון מסדרים אותו. אתם מנסים לגרום לגוגל להבין עד כמה אתם רלוונטיים לרשימת המושגים שהגדרתם מראש. אם חברת קידום אורגני ביצעה אופטימיזציה איכותית, אתם אמורים תוך שבועיים לקפוץ קדימה בדירוג בהרבה מושגים. בשלב שני יש להכניס קישורים חדשים לאתר כדי להמשיך ולהתקדם למעלה.

קידום אתרים בישראל – כמה זה עולה?

כמו בכל תחום בחיים, כדי לקבל תוצאות טובות שיישארו איתכם לאורך זמן, יש  להשקיע. מומלץ לערוך סקר שוק קצר לפני שחותמים על חוזה קידום אורגני בישראל. אם מציעים לכם קידום אתרים ב-1000 ש"ח לחודש צריכה להידלק לכם נורה אדומה, שכן לתהליך הקידום יש הוצאות לא מבוטלות. טווח המחירים הנורמלי בישראל לקידום אתרים איכותי הוא 1500-2500 ש"ח – תלוי בתחום בו פועל העסק שלכם. בהצלחה!