עורך דין סלולרי

בעידן של היום אנו עדים לא פעם לכך כי לא מעט מקרים של מחלוקות בין החברה הסלולארית לבין לקוחותיה מגיעים אל בתי המשפט  לשם ההכרעה בעניין. אם אתם ניצבים בפני מקרה כזה, עליכם לפנות אל עורך דין סלולרי. עורך דין סלולרי הוא עורך דין אשר מטבע הדברים מומחה בתחום התקשורת והוא ילווה את התהליך כולו וייצג אתכם נאמנה ובאופן המקצועי ביותר, תוך שמירה מלאה על האינטרסים שלכם ושלכם בלבד לכל אורך ההליך המשפטי שתצטרכו לעבור. גם אם אתם עומדים לתבוע את חברת הסלולר אשר עימה אתם חתומים על חוזה שירות, מומלץ שתגישו את התביעה באמצעות עורך דין סלולרי אשר בקיא בחוקים ובתקנות בתחום התקשורת יותר מכל גורם אחר שאתם מכירים.

במקרים של תביעות קטנות

עו"ד סלולרי ילווה אתכם  בתהליך של הגשת תביעות קטנות נגד חברה סלולארית. חשוב כי תבינו ששירותיו של עורך דין סלולרי דרושים לכם מכיוון שאתם ניצבים מול תאגיד ענק שמפעיל מחלקות רבות ונעזר בשירותיהם של עורכי דין מובילים בתחום התקשורת. פניה אל עורך דין סלולרי אפילו לשם ייעוץ מקדים להגשת התביעה, תחסוך מכם עוגמת נפש רבה ותאפשר לכם לנצל את החוקים המגנים עליכם בתור לקוחות  של חברה סלולארית.

במקרים של חוב שהצטבר

אם צברתם חוב לחברה סלולארית ואתם מעוניינים להסדיר אותו, אם הוגשה נגדכם תביעה בעקבות החוב או אם החברה הסלולארית טוענת כי הפרתם את אחד מסעיפי ההסכם  שעליו אתם חתומים, מומלץ שלא להיכנס לויכוחים עם החברה הסלולארית, אלא לפנות אל עורך דין סלולרי שיסייע לכם להסדיר כל הנושא.

במקרה של תביעה נגדכם

בכל מקרה שבו מוגשת נגדכם טביעה על ידי החברה הסלולארית, מומלץ שלא לוותר על שירותיו של עו"ד סלולרי. ליווי צמוד של התיק על ידי עורך דין סלולרי יבטיח כי זכויותיכם בתור לקוחות החברה לא יפגעו וכי תצליחו להשיג ניצחון במשפט. עורכי דין אשר מתמחים בתחום הסלולארי יסייעו לכם לנצח בויכוחים הנובעים מהדרישה לתשלום קנסות יציאה וגם כאשר אתם מעוניינים להגיש דרישה לפיצוי כזה או אחר.