משרד רואה חשבון

בחירת משרד רואה חשבון לטיפול שוטף בכספי העסק

בימינו פועלים בישראל מאות אם לא אלפי משרדי רואי חשבון. על מנת לבחור את המשרד אשר יספק את כל השירותים הדרושים ויעמוד בדרישה לאמינות, מומלץ לבחון כמה משרדים על פי קריטריונים בסיסיים המשפיעים על איכות העובדה עם המשרד, ולבחור מתוכם את אותו משרד רואי חשבון מקצועי אשר ילווה אתכם ואת העסק שלכם בשנים הקרובות בצורה הטובה ביותר.

בחירת משרד רואה חשבון על פי קירבה גיאוגרפית וגודלו של המשרד

גודלו של משרד רואה חשבון לא יעיד בהכרח על טיבו, מכיוון שמה שקובע את איכות הפעילות של המשרד ואת ההתמקצעות שלו הוא ההון האנושי ורמת הידע המקצועי של העובדים בו. יחד עם זאת, משרדים גדולים יהיו מסוגלים להציע מגוון רחב יותר של שירותים ויספקו מענה מהיר. מיקום גיאוגרפי הוא פרמטר חשוב מכיוון שבמקרים רבים יש צורך להגיע אל משרד רואה חשבון לפחות כמה פעמים במהלך השנה. יחד עם זאת, קרבה גיאוגרפית אינה צריכה להיות הגורם שימנע או יעודד את הבחירה במשרד.

בחירת משרד רואה חשבון על פי הדירוג המקצועי ועל פי תחומי הפעילות

היום ניתן למצוא את הדירוג המקצועי של כל משרדי רואי חשבון באתר של חברת IDB. מדובר על דירוג אמין אשר ניתן לאחר בדיקות מקיפות וניתן להסתמך עליו לבחירת המשרד. תחומי הפעילות של משרדי רואי חשבון הם מגוונים ביותר. ישנם משרדים שמתמחים במיסוי בינלאומי וישנם כאלה שעוסקים בכל הקשור לביטוח לאומי. מומלץ לבחור במשרד אשר יהיה מסוגל לספק כמה שיותר שירותים או באחד אשר מתמחה בתחום או שניים בלבד מכיוון שזה יבטיח התמקצעות או נוחות עבודה מול המשרד.

בחירת משרד רואה חשבון על פי וותק וההמלצות

וותק והמלצות תמיד יעידו על איכות השירות. יחד עם זאת, שירותיו של משרד רואה חשבון צעיר יכולים להיות זולים יותר. המלצות ניתן לקבל היום בקלות ברשת האינטרנט. יתרונותיו של ותק בוודאי ברורים לכולם, מכיוון שניסיון עשיר מספק ידע וכלים מקצועיים אשר כמובן מסייעים במתן שירות מקצועי ואמין ביותר.