מרפאת שיניים ניידת

מרפאת שיניים ניידת – איך זה עובד ?

הרבה מאיתנו דוחפים שוב ושוב את ההליכה אל מרפאת השיניים לרוב בשל מחסור בזמן במסגרת החיים העמוסים במטלות רבות ומגוונות. יחד עם זאת, לא כולם יודעים כי יש פתרון נוח מאד לבעיית קוצר הזמן בכל הקשור בהגעה למרפאה – הכוונה כמובן לאופציה של מרפאת שיניים ניידת. מרפאות שיניים ניידות מאפשרות לכל אחד לקבל טיפולי שיניים בכל מקום, הניידות מאוישות על ידי רופאי שיניים מקצועיים ומעניקים טיפולי שיניים מורכבים לא פחות מבכל מרפאת שיניים רגילה .

אילו טיפולים ניתן לעשות במרפאת שיניים ניידת ?

ישנם שני סוגים של מרפאות שיניים ניידות :

  • מרפאת שיניים ניידת מלאה – מרפאת השיניים מן הסוג הזה כוללת את כל הציוד המלא של מרפאת שיניים רגילה כולל שיקום פה ולסת. בתוך הניידת ממוקם כיסא טיפולים, יש לה גישה לכיסאות גלגלים והיא מתפקדת כיחידה עצמאית בפני עצמה, ניתן לקבל בה את מלוא סל טיפולי השיניים .
  • ניידת קטנה – רכב רגיל או רכב מסחרי קטן בו ציוד מרפאת שיניים נייד, את הציוד מעלים לבית המטופל. מרפאת שיניים מן הסוג הזה כוללת את כל הציוד הדרוש למתן טיפולי שיניים למעט טיפולים מורכבים מאוד של שיקום פה ולסת .

למי מיועד השירות של מרפאת שיניים ניידת ?

מכיוון שמרפאת שיניים ניידת יכולה לטפל בכל סוגי טיפולי השיניים, למעשה, כל אחד יכול להזמין לביתו רופא שיניים עם ציוד מלא. עם זאת, מכיוון שרובנו יכולים להגיע למרפאת השיניים בכוחות עצמנו אין לנו צורך בשירות. מרפאת שיניים ניידת אם כך עוזרת מאוד למי שאין ביכולתו לצאת מביתו כמו נכים, קשישים, חולים סיעודיים המרותקים למיטתם וכן הלאה. בנוסף, מרפאת שיניים ניידת יכולה להגיע לחברות וארגונים, לקהילות גיל הזהב ולבתי אבות, למועדוני גמלאים וכדומה ולספק טיפולי שיניים מלאים במקום .

האם מרפאת שיניים ניידת מעניקה טיפול איכותי ?

בוודאי, מרפאת שיניים ניידת מתופעלת על ידי רופאי שיניים, טכנאי שיניים, סייעות ושינניות מקצועיים בלבד. הטיפול נעשה באותו סטנדרט כמו טיפול שיניים במרפאה רגילה, ברמת סטריליות גבוהה ואחוזי הצלחה מעולים .