מפוחים לבית ולתעשיה

מפוחים הם חלק בלתי נפרד מהמרחב שלנו והם יכולים לשמש אותנו לצורך תחושה נעימה או לצורך הגנה במקום בו אנו נמצאים. מוצר זה יכול לשמש אותנו בבית כמו בחדרי שירותים או בעליות גג והם יכולים לשמש אותנו במקומות ציבוריים כמו בקניונים או במפעלים. בכל מקום יש למפוחים שימוש שונה ולכן חשוב להתאים הין הצורך של המקום לבין המפוח. כמו כן כשבוחנים את הנושא יש לבחון גם את ההתקנה עצמה, כיצד היא תתבצע והאם אפשר יהיה להגיע אליה בעת הצורך.

התאמת המפוח לבית שלכם

ישנם חדרים מסויימים בבית אשר זקוקים למפוח. חדרים אלו הם חדרי שירותים סגורים ועליות גג. חדרי שירותים סגורים שאין להם חלונות חייבים אוורור ואותו אפשר להשיג דרך שימוש במפוח. כיוון שלא תמיד ישנה אפשרות לשים חלון לשירותים היום אנו יכולים לראות גם שיפוצים או בנייה שמתחשבת מראש בצורך להניח במקום מפוחים. גם עליות גג יכולות להיות סגורות ולכן להיות מקום שצריך מפוח. עליות גג יכולות להיות גם מקום בו מצטבר חום וגם חומרים שונים שמצריכים אוורור שאותו אפשר להשיג כשאין חלון דרך שימוש במפוחים.

התאמת מפוחים לתעשייה

התעשייה זקוקה למפוחים מסיבות שונות. ישנם מקומות תעשייתיים אשר עובדים עם חומרים מסוכנים ואז הם זקוקים לאוורור שיכול לסנן את החומרים המסוכנים ולמשוך אותם מחוץ לחלל העבודה וישנם מקומות עבודה גדולים וסגורים שחייבים שתהיה זרימה של אוויר. בהתאם לצורך יש להתאים לכל מבנה את המפוח הנכון לו.

אוורור במקומות ציבוריים

גם מקומות ציבוריים כמו קניונים או תיאטראות חייבים להחזיק במערכת אוורור מתאימה. באמצעות המפוח אפשר לקבל את התוצאה המתאימה ולדאוג לכך שהאנשים שנמצאים במקום ייהנו מאוויר נקי ובריא יותר.

כיצד עובד מפוח תעשיתי? צפו בסרטון!