מענה טלפוני

רבים שמעו על המושג מענה טלפוני אך לא יודעים אם הוא נותן לעסק שלהם את הפתרונות הנכונים או לא. כדי להבין אם גם העסק שלך יכול להרוויח מהמענה הטלפוני שניתן במיקור חוץ יש להבין קודם כול מהו המענה. מענה טלפוני הוא מענה אנושי אשר יכול לקבל את השיחות הנכנסות של העסק או להוציא שיחות והכול בהתאם לצורך של העסק ושל הלקוחות שלו. השלב הראשון בדרך לבחור במענה זה ובחברה המתאימה הוא להחליט איזה סוג של שירות העסק רוצה לתת ולבחון אם החברה שמספקת את השירותים יכולה לתת זאת.

סוגי המענה הטלפוני

ישנם סוגים שונים של מענה טלפוני וכל עסק יכול למצוא את הסוג המתאים לו ביותר. סוג אחד של מענה הוא זה שמקבל הודעות. הנציגים של המענה הטלפוני עונים לשיחה, מבקשים את פרטי המתקשר ודואגים להעביר את השיחה לעסק בזמן שנוח לו. בצורה זו כל שיחה נענית והעסק לא מפספס אף לקוח. סוג נוסף הוא מענה על שאלות ואז הנציגים שנותנים את המענה חייבים להיות עם הכשרה מתאימה לעסק הספציפי. הסוג האחרון הוא זה שגם מבצע מכירות לעסק לפי הצורך שלו.

מתי אפשר להפעיל את המענה

כל עסק יכול לבחור מתי להפעיל את המענה הטלפוני. ישנם עסקים שרוצים להיות זמינים ללקוחות שלהם כל יום, כל היום ואפילו בשבת ויבקשו מענה טלפוני שעונה להגדרה זו ויש שיבקשו מענה רק בשעות ספציפיות במהלך היום.

ההכשרה של העובדים

כל העובדים אשר נותנים מענה טלפוני עוברים הכשרה מקיפה מרגע קבלתם לעבודה. בנוסף, העובדים מקבלים הכשרה ספציפית על העסק עצמו וגם עוברים מדי פעם משובים כדי לשפר את השירות שהם נותנים ללקוחות של העסק.