מיסטיקנים און ליין


מיסטיקנים און ליין – ברכות ממקובלים

המקובלים עוסקים בתורת הנסתר של היהדות, בקיצור בקבלה. המקובלים הם בעלי כוחות מיסטיים עצומים, ויכולות רוחניות שקיבלו מדורות קודמים במשפחתם, הם מתבססים על חוכמת הקבלה והזוהר הקדוש. לפעמים יש לנו שאלות, בעיות, משהו לא מסתדר לנו, מטריד אותנו, או לא נותן לנו מנוח, לכן נפנה לבעלי כוח גדול כמו המקובלים. מקובלים העוסקים בקבלה מעשית יכולים לעזור לנו ולכוון אותנו. הם יכולים לתת לנו קמע שישמור עלינו או על מישהו יקר לנו. הם יכולים לברך אותנו בכל תחומי החיים: בריאות, פוריות, טהרת הנפש, פרנסה, זוגיות, אהבה, אושר, וכל מה שלבכם יחפוץ בו. בפורטל מיסטיקנים און ליין תוכלו לפגוש במקובלים הטובים ביותר בישראל, תוכלו לצור אתם קשר מכל מקום בארץ.


מפרשי חלומות

לכל אחד מאיתנו יש לעיתים חלומות שמשפיעים עלינו, חלומות שמטרידים אותנו, חלומות שמפחידים אותנו, או חלומות טובים שמעודדים אותנו. כשאנחנו מתעוררים מהשינה אנחנו בדרך כלל לא זוכרים על מה חלמנו. לא במקרים כאלה, כשלחלומות יש אפקט כל כך גדול על היום שלנו. פתרון חלומות הוא תהליך ארוך בו החולם, בעזרת פותר החלומות, צולל אל עולמו הפנימי במטרה להבין את משמעות חלומו. במקרים אלה כדאי לפנות לפותר חלומות שיציע לנו פרשנות למוטיבים שאנחנו זוכרים מתוך החלום. לכל מוטיב בחלום יש סימן שישפיע על חיינו. למשל, דגים בחלום יסמלו פיריון, אריה או לביאה יסמלו כוח ועוצמה. סיפרי ההלכה וסיפרי הקבלה ביהדות מדברים רבות על פירוש חלומות. פתרון חלומות ביהדות הוא מקצוע מוכר ועתיק מאוד. בפורטל מיסטיקנים און ליין תוכל למצוא מפרשי חלומות שיעזרו לך להבין את המסרים בחלומך.


הסרת עין הרע

עין הרע ואנרגיות לא טובות באות אלינו כשיש קנאה ועיניים צרות שמסתכלות עלינו. הסרת עין הרע הוא תהליך ארוך ומוקפד שמשחרר מן האנרגיות השליליות והקנאה, ופותח חלון לאנרגיות חיוביות, לאושר ולשמחה. בפורטל מיסטיקנים און ליין תוכלו לדבר אם המומחים שלנו שיעזרו לכם בתהליך ויפתרו לכם את הבעיה. הסרת עין הרע הוא תחום רחב ושיטות מגוונות בו, וכך גם היצע המיסטיקנים בפורטל שלנו.