מים מזוקקים לשתיה

היתרונות הבריאותיים של מים מזוקקים לשתיה

הנושא של מים לשתיה הוא ללא ספק מרכיב חשוב בתזונה של כל אדם ואדם בכל מקום על פני הגלובוס. הענין הוא שכיום המים אשר מגיעים אלינו ישירות אל הברזים רחוקים מן האיכויות של מים הראויים לשתייה. בשנים האחרונות, עולים וגוברים הקולות במדינת ישראל שקוראים לצרוך מים מזוקקים לשתיה. בארה"ב אגב הקולות הללו קיימים כבר שנים, ואפשר למצוא שם בחנויות בקבוקי מים מזוקקים לשתיה שנמצאים בסמוך לבקבוקים של מים מינרליים. דבר אשר לא קיים בישראל. בישראל קשה למצוא את המים הללו משום שהדבר פחות משתלם כלכלית לייצור – אבל אין מה להשוות מבחינת היתרונות הבריאותיים.

מדוע זה בריא?

הסיבה לכך שמומלץ לצרוך מים מזוקקים לשתיה טמון בתהליך המיוחד שבו המים נוצרים. מדובר על תהליך של אידוי, שבו בשל הרתיחה מתנקזים החוצה מהמים כל המינרלים והרעלים שהגוף לא מסוגל לספוג (בניגוד למה שאומרים לכם על מים מינרלים – לא כל המינרלים מסתפחים בכלל לתוך הגוף… ). כך למעשה, מים מזוקקים לשתיה הם המים הטהורים ביותר שאפשר לשתות.

ממש כמו מי גשם

למעשה, לא צריך להרחיק לכת עד ארה"ב כדי לצרוך מים מזוקקים לשתיה. באופן עקרוני, פעולת הזיקוק המלאכותית באה בסך הכל לחקות את הפעולה מתרחשת אצל ענני הגשם – גם של בתהליך האידוי המים עוברים תהליך סינון. לכן מי גשם הם בעצם מים מזוקקים לשתיה לכל דבר ועניין, וכשלוקחים בחשבון שאלו היו המים שבני אדם שתו במשך מאות שנים – קל להבין מדוע הם בריאים ומותאמים באופן מושלם לגוף.

אז למה צריך לייצר?

נשאלת השאלה למה אתם צריכים לצרוך מוצרים של מים מזוקקים לשתיה אם מי הגשם הם הטובים והבריאים ביותר והם ממילא מזוקקים? יש לכך שתי סיבות. ראשית ישראל היא מדינה שלצערנו לא נהנית ממי גשם רבים כך שהדבר מקשה על איסוף. כמו כן, תהליכים מצערים של זיהום ולכלוך פוגמים תוך רגע באיכות של מי הגשם, ולכן בתהליך מלאכותי אפשר לשחזר את המים המזוקקים והבריאים.