מורה פרטי לGMAT

מורה פרטי לGMAT אמנם יקר מאוד אך הוא יכול להכין אתכם למבחן החשוב ביותר בחייכם בצורה הכי טובה שיש. כמה הוא עולה באמת? האם יש דרך להוזיל את המחיר? האם אפשר להוזיל את המחיר אם נקבע כמות שיעורים רבה יותר או שדווקא כדאי לקחת כמה שפחות שיעורים?

כמה עולה מורה פרטי לGMAT?

מורה פרטי לGMAT יכול לעלות בין 300 ועד 500 שקלים בממוצע לשעת שיעור או לשיעור. כל מורה מתמחר את המחיר שלו בצורה שונה אך זה טווח המחירים וכמו שאפשר להבין, אפילו אם ניקח את הערך המינימלי הוא גבוה מאוד. לשם השוואה קורס הכנה לGMAT יכול לעלות 6000 עד 10 אלף שקלים. אמנם מדובר בקורס יקר מאוד אך אם נשווה אותו לכמות השיעורים שתצטרכו לקחת עם מורה פרטי והמחיר הכולל שלהם תגלו שהעלות שלהם הרבה יותר גבוהה.

כיצד אפשר להוזיל את המחיר?

כדי להוזיל את המחיר אתם צריכים לבצע סקר שוק. אי אפשר לא לבצע סקר שוק ולצפות לקבל את הבחירה המשתלמת ביותר. כשמבצעים סקר שוק אין צורך לבחור את הבחירה הכי זולה שיש וזו אפילו תהיה טעות. מה שכן תצטרכו לעשות זה לבחור את הבחירה הכי משתלמת שיש וזה אומר לבחור מורה פרטי לGMAT שבאמת יכין אתכם למבחן בצורה הכי טובה שיש ולא אחד שפשוט יהיה זול.

האם משמעותי כמות השיעורים?

כמות השיעורים משפיעה מאוד על העלות הכוללת ואת זה אפשר להבין באופן טבעי, הרי לא מדובר על קורס הכנה שאתם משלמים עליו ללא קשר לכמה שיעורים תגיעו. עם זאת חשוב לזכור כי אי אפשר לקחת שיעורים פרטיים מעטים וכך להוזיל את המחיר כי זה יפגום בהכנה שלכם. הדבר החשוב ביותר זה שתצליחו בקורס ולכן זו לא אפשרות טובה.