מועצת החלב סידה ודן

הכירו את הפעילות של מועצת החלב סידה ודן
אם לא שמעתם על כך, נשמח לספר לכם כי לאחרונה, הושקה תוכנית חדשה מטעם מועצת החלב. מדובר על תוכנית של מועצת החלב סידה ודן. תוכנית זו היא ייחודית ביותר ללא כל צל של ספק, שכן היא באה לעודד את הילדים לצרוך מוצרי חלב שונים בתזונה היום – יומית שלהם. כפי שאתם יודעים, מוצרי החלב השונים עשירים בוויטמינים ובחומרים אשר חיוניים לבניית הגוף – ובראש ובראשונה מדובר על הסידן. מעבר לכך שההורים נותנים לילדיהם מוצרי חלב, חשוב מאד שהילדים עצמם יהיו מודעים לחשיבות של צריכת מוצרי החלב, וגם בגיל נמוך הם יכולים להבין זאת, בין השאר בזכות התוכנית של מועצת החלב סידה ודן.

איך התוכנית נערכת?
חשוב מאד להבין כי התוכנית של מועצת החלב סידה ודן, איננה אך ורק לפעילות אחת. מדובר יותר על מערך כולל, שיש בתוכו שפע של פעולות שונות, אשר נועדו הן לעבודה עצמית של הילד, הן לעבודה בליווי של ההורים, והן לעבודה של גננות בגני הילדים. התוכנית של מועצת החלב סידה ודן מיועדת ברובה לילדים בגילאי 4-6 – כלומר בעיקר לגני טרום חובה ולגני חובה, כאשר היא יכולה גם להתאים לילדים קצת יותר גדולים או קטנים. התוכנית כוללת בעצם הכירות עם מושגים בסיסיים בתחום הבריאות, הכירות עם עולם מוצרי החלב והמאכלים השונים שמכינים מחלב, וכמובן התרומה של החלב לגוף שלנו. כל המערך של מועצת החלב סידה ודן הוא בשפה אשר מובנת לילדים, ועם שפע של פעולות ומשחקים שהם אוהבים לעשות – החל ממשחקים מקוונים באינטרנט, ועד לימי ספורט, שכולם על בסיס המשחקים של סידה ודן.

גם אתם יכולים להתחיל
אם אתן גננות שמעוניינות לעבוד עם המערך של מועצת החלב סידה ודן, אתן יכולות למצוא את הפעולות השונות באתר של מועצת החלב, כולל דפים שונים להדפסה. אם אתם הורים בבית – הראו לילדכם את האתר של מועצת החלב סידה ודן, עם המשחקים השונים שמסייעים להם ללמוד על החשיבות של החלב לגופם.