מומחי נומרולוגיה בישראל

הכשרה מקצועית בתחום

מומחי נומרולוגיה ואנשי מיסטיקה בכירים טוענים כי לא ניתן לבחור בתורת הנסתר, התורה היא זו שבוחרת בעצמה את אנשיה. קורסים מקצועיים בתחום אפשר למצוא במכללות ובתי ספר בכל רחבי הארץ, מיד לאחר סיום הקורס כדאי יהיה להשתלב בעבודה לצד מומחה נומרולוגיה ותיק. תקופה ההתמחות מעבירה לנומרולוג הצעיר את האתיקה המקצועית ומדגימה כיצד לפנות את האנשים וליצור עמם קשר אישי עמוק. יצירת כימיה טובה ויחסי אמון בין המיסטיקן והפונה הם המפתח להפקת תוצאות טובות ומתן מידע שימושי לפונה.

מספר הגורל שלי

הצעד הראשון לכניסה לתחום מתחיל בלימוד של יסודות התורה וביצוע חישובים פשוטים, את מספר הגורל של האדם קל מאוד לחשב. כל שיש לעשות הוא לחבר יחדיו את כל הספרות שמרכיבות את תאריך הלידה עד לקבלת ספרה חד ספרתית, הספרה שמתקבלת מסמלת את שביל הגורל של האדם. מספר הגורל משקף את נשמתו של האדם, היכולות שלו ותכונות האופי הנסתרות שלו.

מומחי נומרולוגיה – שימוש במחשבון נומרולוגיה

ממש כמו כל איש מקצוע אחר שעוסק בתורת המספרים משתמשים גם מומחי נומרולוגיה במחשבונים מתאימים ומיוחדים לתחומם. בעזרת המחשבון אפשר לבצע תוך מספר שניות חישובים מורכבים לחישוב המפה. המתעניינים בתחום יוכלו למצוא מחשבוני נומרולוגיה זמינים ברשת האינטרנט ולבצע בעצמם חישובים התחלתיים. מפה נומרולוגית מקצועית תספק תחזיות מדויקות להפליא ועשירות בפרטים אישיים ועצות לקבלת החלטות נכונות בתחום הקריירה, הזוגיות והלימודים.

בדיקת התאמה זוגית

בדיקה ראשונית וחובבנית אפשר לבצע בעזרת מחשבון נומרולוגיה, אך חשוב לציין כי החישוב החובבני אינו מחליף ייעוץ מקצועי, מומלץ להימנע מקבלות החלטות משמעותיות בעקבות חישובים חובבנים. למטרת החישוב יש להזין אל המחשבון את תאריכי הלידה ושמותיהם המלאים של בני הזוג, מיד לאחר מכן יתקבל חישוב שמציג את סיכויי ההצלחה של הקשר, מידת ההתאמה ואיכותו. זוגות רבים מגיעים אל מומחי נומרולוגיה בכדי לקבל החלטות בדבר המשך הקשר, צעידה אל החופה והתמודדות עם משברים ובעיות תקשורת. הנומרולוג מספק לבני הזוג ייעוץ כנה ומגלה האם ישנה התאמה רוחנית בין השניים, במקרים בהם אין התאמה ימליץ הנומרולוג על צעדים לחיזוק הקשר ושיטות ליצירת חיבור בין שתי הנשמות.