כל הטיפולים של רופאי שיניים

רופאי שיניים בישראל

תחום רפואת השיניים בישראל, נחשב למתקדם במיוחד, כאשר משווים אותו למדינות אחרות. גם מבין מדינות המערב, ישראל מובילה ללא ספק הן מבחינת כמות הטיפולים האפשרית – והן מבחינת רמתם המקצועית של רופאי השיניים. כמובן שאם אתם הגעתם לפה, סימן שאתם מעוניינים למצוא את כל הטיפולים של רופאי שיניים במקום אחד.

אילו טיפולים יש?

כאשר מדובר על כל הטיפולים של רופאי שיניים, אפשר לחלק אותם כמובן לפי הקטגוריות שונות. קטגוריה ראשונה היא של כירורגיית הלסת וכירורגיית הפה. במסגרת קטגוריה זו מבוצעות העקירות השונות, כריתת שורש השן, כריתת ציסטות בחלל הפה, ועוד. קטגוריה נוספת היא הקטגוריה של שיקום הפה. תחת שיקום הפה אפשר למצוא טיפולים ענפים מאד – החל מסתימות פשוטות, דרך טיפולי שורש, ועד להשתלות שיניים מורכבות במיוחד, וכן התאמת שיניים תותבות והתקנת כתרים. קטגוריה נוספת היא של רפואת השיניים לילדים. בקטגוריה זו נמצא בעצם את כל הטיפולים של רופאי שיניים, אך כאלו שמותאמים לשיניים של ילדים – שיני חלב, שיניים בוגרות שצומחות, וכיו"ב.

קטגוריה נוספת קשורה לתחום של אסתטיקה של הפה והשיניים. תחת קטגוריה זו נוכל למצוא טיפולים כמו יישור שיניים, צמצום רווחים בין השיניים, השתלות שיניים, הלבנת שיניים, איחוי שיניים, ציפוי לשיניים, ועוד טיפולים שונים שתפקידם בעיקר להחזיר את המראה האסתטי לחלל הפה. יש לציין כמובן טיפולים נוספים שהם יותר בגדר טיפולים מנועים ושומרים על היגיינת הפה – ואלו נעשים אצל השיננית.

איזה טיפול אתם צריכים?

כפי שאתם רואים, היקף הטיפולים אצל רופאי השיניים הוא רחב מאד. לכן, אם אתם מחפשים את כל הטיפולים של רופאי שיניים, כדאי קודם כל שתבינו איזה מענה אתם צריכים לקבל ומה שורש הבעיה – ואז תוכלו לראות אילו טיפולים יכולים להתאים.