ייעוץ כלכלי לעסקים

בעידן בו רוב בעלי העסק מעדיפים שירותי מיקור חוץ, על פני שכירת אנשים לעבודה כשכירים, אין כל ספק כי גם השירות של רואי חשבון ניתן על ידי שירותי מיקור חוץ של משרדי רואי חשבון בכל הארץ. משרד רואי חשבון ידע לעסוק בענייני כספים ואף גם בדו"חות עבור מס הכנסה. וביתר הרחבה: בשכר עובדים, בטיפול וייעוץ במיסוי, הגשת דו"חות שנתיים, הכנות וביקורות, הנהלת חשבונות, ייעוץ כלכלי לעסקים ועוד ועוד. בימינו, משרד רואי חשבון, ידע להעסיק צוות מומחים בנושאים של כתיבת תכניות עסקיות לעסק (ייעוץ כלכלי לעסקים), שירותים לניהול נכסים, ייעוץ לטובת הקמת עסק עצמאי וכו".

משרד רואי חשבון – הנהלת חשבונות

ראוי שתדעו, שמבחינה חוקית, מצויה בידו של רואה חשבון האפשרות לבצע הנהלת חשבונות, ולא להפך. זאת מפני שמנהל חשבונות לא יכול, חוקית, לייצג את עסקכם מול רשויות המס. רואה חשבון, לעומתו רשאי לעשות זאת. בדקו עניין חשוב זה טרם תשכרו שירותיו של מישהו מהם. היום, משרדיהם של רואי חשבון רבים מחזיקים צוותים שיודעים לתת שירותים כגון – ייעוץ כלכלי לעסקים, הנהלת חשבונות וכו". לרוב, casino הרואה חשבון יוכל גם לבצע הנהלת חשבונות. כך, אפשר יהיה לחסוך כסף רב, ולנצלו בצורה מושכלת יותר. משרד רואה חשבון איכותי, יטפל באופן כולל בנושא הפיננסי של העסק שלכם.

משרד רואי חשבון – ייעוץ כלכלי לעסקים

מלבד הטיפול בהנהלת חשבונות, יש להניח שעסק שלכם יזדקק מדי פעם לקבלת ייעוץ כלכלי לעסקים. את זה יוכל לבצע איש מקצוע, שידע לעשות ביקורת פנים, לטובת התייעלות העסק ובשאיפה לתוצאות טובות יותר, צמצום נזקים ועוד. משרד המסוגל להעניק שירות כזה, יחסוך עבורכם הוצאות נלוות. היתרון הקיים בקבלת ייעוץ כלכלי לעסקים ע"י משרד אחד ולא יותר, הוא – שכך בידו תמונה נרחבת וכוללת של העסק שלכם, והוא ידע לפעול טוב יותר עבורכם.

סיכום

קיימת חשיבות רבה בחירה נכונה של משרד. הצוות שיעבוד מולכם, צריך להיות מומחה בתחומים בהם תצטרכו עזרה. אנא וודאו כי שלמשרד אכן יהיו הכישורים הנדרשים לכך.