טיול לדרום אפריקה

טיול לדרום אפריקה

בכל אחד מכם קיים הרצון לצאת ולתור את העולם. קיימים מגוון של מסלולים כאלה ואחרים שיכולים בהחלט להתאים לכם על פי אופי הטיול אותו אתם מחפשים. לכן, לפני שאתם יוצאים לטייל, ראוי שתשאלו את עצמכם מספר שאלות. השאלה הראשונה תעסוק במהות הטיול. האם מדובר בטיול של שחרור מהצבא? או שאולי זה טיול מאורגן לגיל המבוגר ? כל האטרקציות תחת מאמר אחד העוסק בעצם ביעד אחד יחיד ומיוחד בחו"ל, הלא הוא חבל הארץ היפיפה של דרום אפריקה .

מפומלאנגה

אם תבצעו טיול לדרום אפריקה, לבטח תתקלו במחוז הבא. מדובר במחוז הנמצא בין יוהנסבורג לאזור הספארי אשר נמצא במזרח המדינה. כשמדברים על נופים במסגרת טיול לדרום אפריקה, מדברים על נופים מרהיבים שמציע המקום. לכל אורך המחוז, ניתן לראות צוקים נפלאים וענקיים שישאירו לכם הרבה זכרונות טובים במצלמה שלכם .

דרך הגנים במסגרת טיול לדרום אפריקה

אזור דרך הגנים הקרוי בלעז garden route שרוי על קו החוף. במסגרת טיול בדרום אפריקה שתעשו, בקרו באחת האטרקציות היותר מרהיבות שיש. מדובר בקו חוף הנמצא בין מוסל ובין שפך נהר הסערות. בין לבין תוכלו לראות אגמים, מפרצים ואפילו מצוקים ונחלים. מדובר ברצועה הררית צרה , כמו מוגבהת מעל פני הים. במקום ניתן לראות פרחי בר, פרחים מסוג ציפור גן עדן ואפילו גרניום. השם דרך הגנים, ניתן בזכות 9000 מינים של פריחה שונים. אם אתם עושים טיול בדרום אפריקה לצרכי פעילויות כגון בנג'י, דרך הגנים הינו המקום הנכון עבורכם במהלך טיול לדרום אפריקה .

על טיול לדרום אפריקה ואכילת בשרים

אם בחרתם טיול לדרום אפריקה, לכו לאכול בשר. זו ממש חובה כאשר מטיילים באזור זה. מחיר הבשר זול מאוד, הסברה אומרת כי הוא זול יותר משאר המצרכים והירקות. המלצה חמה, אכלו בשר בכיכר נלסון מנדלה ביוהנסבורג ולאוהבי הבשר המיובש, המלצה חמה: בשר מיובש רק בבילטונג. טיול בדרום אפריקה יעשה לכם הכרות גם עם חנויות הבוטיק, אשר גם הן תצענה לכם סוגי בשר מיובש .