טיולים מאורגנים לדרום אמריקה

אח, איזו יבשת היא דרום אמריקה. אלפי צעירים אחרי צבא כבר טעמו ממה שיש ליבשת המרתקת הזו להציע, ועכשיו הגיע גם תורכם. ארגנטינה,ברזיל,פרו,בוליביה,צ'ילה, קולומביה הן רק חלק מהמדינות הנחשבות לחובה עבור כל מוצ'ילר.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה, מטבעם הרבה יותר קצרים ולכן צריך לתמצת ב- 30 יום מה שהמוצ'ילר הממוצע עושה ב- 8 חודשים. לא פשוט אבל עם טיול מאורגן לדרום אמריקה, עם המדריך והחברה המתאימים, זה אפשרי.


בחירת קבוצה ומדריך לקראת טיולים מאורגנים לדרום אמריקה

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה להבדיל למשל מטיול לאירופה נמשכים יחסית הרבה זמן בין 20 ל-30 ימים ולפעמים אפילו קצת יותר. הסיבה לכך היא במרחקים הרבים שעל המטיילים לעבור. מהסיבה הזאת עליכם לבחור קבוצה שתתאים לכם, משום שאתם הולכים לבלות איתם הרבה מאוד זמן. טיול מאורגן לדרום אמריקה אינו חוויה זולה ולכן אם החלטתם להשקיע (בצדק!) בטיול כזה, מומלץ לא להתפשר.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה – שילוב מרגש של תרבות, נוף וקרנבל


מוצ'ילרים רבים מעדיפים לנסוע לדרום אמריקה משום שהיא משלבת בין חווית טבע ונוף מדהימה ובין מסיבות וחופים מדהימים. השילוב למשל בין טיול בחבל פטגוניה והקרנבל בברזיל או בין המאצ'ו פיצ'ו וחווית הכדורגל בארגנטינה, יוצרים שילוב מרתק שאסור לכם לפספס. ישנם כל מיני תאריכים לטיול מאורגן לדרום אמריקה, יש תאריכים שיוצאים על הקרנבל וכך תזכו להשתתף ולראות מקרוב את הקרנבל הברזילאי שאין שני לא, ויש תאריכים אחרים שמאפשרים לכם לראות דברים אחרים, שטיול המשלב בתוכו את הקרנבל אינו מספיק לראות.

ישנם טיולים לדרום אמריקה השמים יותר דגש על התרבות והפולקלור המקומי בבוליביה, פרו וארגנטינה ויש כאלה שייקחו אתכם למסע בעקבות הטבע והנוף של פטגוניה. כל אחד מכם צריך לשאול את עצמו מה יותר מעניין בעיניו ולפי זה לתכנן את הטיול.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה – ליהנות מדרום אמריקה בלי לבזבז זמן


היתרון הגדול של טיולים מאורגנים לדרום אמריקה טמון בעבודה שאתם פשוט לא מבזבזים זמן. כל מי שטייל כבר בדרום אמריקה יוכל להעיד שהמקומיים לא בדיוק יודעים אנגלית. ולכן אם תבחרו לטייל בעצמכם תבזבזו זמן יקר ואנרגיה רק בשביל למצוא את המקומות ובוודאי שלא תספיקו לראות הכל בטיול של 30 יום. לכן, טיול מאורגן עם מדריך מנוסה ומיומן, שיוכל להסביר לכם על המקומות, בצורה מעניינת ומפורטת הוא דבר נדרש מטיול מסוג כזה.