חברת קידום אתרים

חברת קידום אתרים – איך בוחרים?

יש בארץ כמות אדירה של חברות קידום אתרים. אם רק תקישו בגוגל את המושג 'קידום אתרים' תקבלו עשרות ואפילו מאות דפים רלוונטיים בתחום, חברות שיווק מצוינות שמציעות את שירותיהן במחירים שונים. נשאלת השאלה, איך בוחרים חברת קידום אתרים טובה, כמה זה עולה ועל מה צריך לשים דגש במיוחד.

חברת קידום אתרים – גודל החברה

לא תמיד כדאי לעבוד עם חברת קידום אתרים גדולה מדי. חברות גדולות הן בד"כ חברות חזקות, עם הרבה ניסיון והרבה כלים שיווקיים. מצד שני, המחיר יהיה יחסית גבוה והשירות לא תמיד אישי ונעים, אתם עשויים להיבלע בין עשרות לקוחות אחרים.

האם זה אומר שכדאי ללכת על חברת קידום קטנה? לא בטוח. הקטנים זולים אבל לא תמיד יש להם את הכלים להתמודד עם תחרות בינונית ומעלה. הפיתרון הוא כמובן לבחור בדרך האמצע. כדאי לעבוד עם חברת קידום אתרים מסדר גודל בינוני, חברה חזקה מספיק לספק את התוצאות המבוקשות ומצד שני גובה מחיר סביר עבור השירות.

כמה עולה קידום אתרים?

חברת קידום אתרים אמורה לתמחר את השירות שלה לפי היעדים שהיא מציבה. בתור לקוחות, אתם חייבים להבין מה מציעה לכם חברת קידום אתרים. לפעמים חברות מציעות יעדים מעורפלים למדי: "קידום 30 מושגים" או משהו כזה: "קידום בשווי 1000 ש"ח בחודש". כמובן שמדובר ביעדים לא רציניים. כשמגדירים יעדים צריך לבנות רשימת מושגים מסודרת וצריך להגדיר לאיזה מקומות מגיעים, תוך כמה זמן.

במידה והחברת הקידום שלכם מציבה יעד מספיק מאתגר, טווח המחירים הסביר הוא 1500-2500 ש"ח בחודש. הכל תלוי בעוצמת התוצאות שהחברה מספקת, באיכות השירות ובמוניטין של החברה. אף פעם אל תתביישו לבקש מספר טלפון של אחד הלקוחות. שיחה אחת יכולה לחסוך הרבה עוגמת נפש בהמשך…

בחירת חברת קידום אתרים בישראל – הכי חשוב

זו אולי תהיה העצה הכי חשובה שתקבלו. בתחום של קידום אתרים בישראל, רוב הלקוחות לא מבינים באמת אילו פעולות מבצעת חברת הקידום כדי להתקדם בתוצאות בגוגל (לכן פונים אל חברת קידום אתרים). הדרך שלכם לקבל תמורה אמיתית לכסף שלכם, היא לבחור מקדם אתרים אמין וישר. איך מוצאים חברת קידום כזו? הולכים לפגישה, משוחחים, שואלים שאלות – ומנסים לקבל תחושה האם מדובר בנותני שירות ברמה גבוהה. בהצלחה!