התשתית החדשה של מרכזיות IP

כפי שאתם בוודאי יודעים, מרכזיות IP דורשות תשתית אינטרנטית מיוחדת אשר שונה מן התשתית הרגילה של קווי הטלפון שלכם. התשתית הזו גם מאפשרת מעבר של יותר נתונים, חיבור לאפליקציות מתקדמות יותר, חיבור לחומרת מחשבים, ובאופן כללי – מרכזיות IP מצעידות היום את העסק כמה צעדים טובים קדימה. אבל האם המרכזיה הזו יכולה להתאים גם לבתי עסק אשר כבר יש להם תשתית אנלוגית?

האם מחליפים את התשתית?

אם אתם רוצים לשדרג אל מרכזיות IP אתם עלולים להיות בדילמה – כבר שנים שאתם עובדים עם מרכזיות ישנות יותר, ויש לכם כבר תשתית אנלוגית. התקנה של תשתית חדשה איננה תמיד דבר כה פשוט – הדבר דורש טיפול ושינוי טכנולוגי בסיסי מאד, שיכול גם למנוע מהעסק לתפקד למשך תקופה קצרה. אתם רוצים לשמור על רציפות פשוטה, ולא להיגרר לעבודות מיותרות. אז מה הפתרון?

משלבים בין השניים!

כיום, אפשר למצוא מרכזיות IP אשר יודעות לעבוד ביחד עם תשתית אנלוגי! איך הדבר מאפשר? לכל מרכזיות IP יש תמיד מעין "מוח" שהוא מכשיר מרכזי. בעזרת מתאמים שונים, אפשר לחבר את המכשיר המרכזי אל התשתית האנלוגית וכך יחידות הקצה השונות הופכות בפועל לטלפוני IP. שיטה זו מאפשרת לעסקים וארגונים לצעוד אל הדור הבא, ועדיין להימנע מכמות גבוהה מידי של הוצאות.

כמה זמן זה לוקח?

התקנה של מרכזיות IP בחיבור לתשתית אנלוגית איננו לוקח זמן רב, ואף איננו פוגם ביכולת המענה של העסק שלכם. בסיום העבודה על מרכזיות IP אתם בעצם מקבלים מערכת משודרגת, אבל כזו שמוכרת לכם! ציוד הקצה שלכם עדיין יהיה זהה ונוח לשימוש, אבל יהיו לכן פונקציות חדשות, יכולת למענה מהיר ויעיל יותר, ויכולת ניתוב מתקדמת יותר. אם גם אתם מרגישים כי הגיע הזמן לשדרג את מערכת התקשורת בעסק שלכם בכל הקשור לתחום של הטלפוניה, זה בדיוק הזמן למצוא חברה אמינה אשר תספק לכם מרכזיות IP  בדיוק בהתאם לצרכים של העסק שלכם, ותספק לכם מענה איכותי ומושלם עבור קהל הלקוחות .