התקנת מצלמות אבטחה

ממה מורכבת העלות של התקנת מצלמות אבטחה?

כאשר אתם מזמינים שירות של התקנת מצלמות אבטחה עבור כל מתחם שהוא, ברור לכם כי עליכם לשלם סכום כסף מסוים לצורך הענין. יחד עם זאת, בתור אנשים אשר מתכננים את התקציב שלהם עד השקל האחרון, חשוב לכם מאד לדעת ולהבין ממה בעצם מורכבת העלות של התקנת מצלמות אבטחה הלכה למעשה. מדובר על תהליך כזה אשר כולל בתוכו כמה מרכיבים שונים כאלה ואחרים, אשר לכל אחד מהם יש טווח מחירים עצמאי משלו – ואלו ביחד יוצרים את העלות הכוללת בסופו של דבר.

העלות של פעולת ההתקנה

ראשית, העלות הבסיסית של התקנת מצלמות אבטחה מורכבת כמובן משירות ההתקנה עצמו. שירות זה ניתן על פי רוב בטווח יחסית קבוע כזה או אחר, אם כי חשוב מאד להבדיל בין התקנה של מצלמות אבטחה אשר מחוברות לתשתית קווית, לבין התקנת מצלמות אבטחה אלחוטיות לחלוטין. מכיוון שהמצלמות האלחוטיות לא דורשות בעצם שום סלילה של תשתית קווית ושום חיבור מיוחד כל שהוא – עלות ההתקנה שלהן היא על פי רוב זולה יותר.

העלות של הציוד עצמו

ברוב המכריע של המקרים, כאשר אתם תפנו לחברה מקצועית כל שהיא אשר תספק לכם שירות של התקנת מצלמות אבטחה, אתם גם תרכשו ממנה את המצלמות עצמן. הדבר מסייע לכם לחסוך כסף – שכן אותה חברה תוכל לתפור עבורכם עסקת חבילה משתלמת. עם זאת תמיד צריך לזכור שחלק מעלויות ההתקנה בעצם כוללות את העלות של המצלמות עצמן, וכמו בכל מוצר – יש מצלמות זולות יותר ויש יקרות יותר בהתאם ליכולות שלהן ואיכות הצילום.

מושפע גם ממכשירי ההקלטה

כידוע לכם, כשאתם רוצים לבצע התקנת מצלמות אבטחה, אתם לא רק מעוניינים בתיעוד חי של מתחם מסוים. אתם גם רוצים לקבל הקלטה של כל מה שמתרחש ולשמור אותה כדי לאתר ניסיונות פריצה וגניבה. העלויות של מערכת ההקלטה הן נפרדות מזו של מערכת האבטחה, שכן מדובר על מערכת שלמה שהיא נפרדת, שפועלת באמצעות כרטיס DVR אשר מתחבר למצלמות.