הסרת עין הרע

מה מביא עלינו את עין הרע

עין הרע, נגרמת במרבית המקרים בעקבות חפץ או התנהגות בולטים אשר מושכים תשומת לב רבה ומשלהבים את יצר הקינאה הטבעי של הסובבים. לרוב, כאשר אדם קונה חפץ יקר ונוצץ לדוגמא: מכונית חדשה, או מתנהג בצורה שאיננה צנועה ואפילו ראוותנית, הוא עלול להביא על עצמו את קללת עין הרע, התנהגות גאוותנית ומתנשאת, הופכת את האדם למושפע יותר מנזקיה של קללה זו  אשר הוטלה עליו. במקרים אלו חשוב להכיר תחילה כיצד ניתן להתגונן מפני עין הרע ובמקרה הצורך, כיצד ניתן לבצע הסרת עין הרע.

 

מדוע מחשבה יכולה ליצור השפעה כה חזקה?

עצם האמירה שמחשבה מייצרת מציאות היא כבר רווחת וידועה, לכן במקרים בהם אדם מקנא בחפציו, מאפייניו החיצוניים או התנהגותו של אדם אחר ושואל עצמו שאלות כגון מדוע לו מגיע ולי לא הקדוש ברוך הוא מתחיל לבחון את הסוגיה ובודק האם האדם אשר מחזיק בגורם הקנאה ראוי לכך, למעשה, הוא בוחן האם מדובר בצדיק מושלם הראוי לשפע שקיבל. כיוון שרוב בני האדם, אינם טלית שכולה תכלת, אף אחד לא יוצא זכאי לחלוטין דבר אשר מוביל לתחילתה של קללת העין הרעה, בשלב זה ישנן דרכים שונות בהן ניתן לבצע הסרת עין הרע.

 

כיצד ניתן להתגונן מפני עין הרע?

הסרת עין הרע היא תהליך מסובך, מורכב ומפרך בהרבה מזה המניעתי. לכן, מומלץ לפתוח בו ולהקפיד עליו כהקדמת תרופה למכה. כיוון שאי אפשר לשלוט על מחשבותיהם של אחרים גם במידה והאדם ינהג בצניעות, ענווה ויעשה כל שביכולתו למנוע קנאתם של אחרים, עדין הוא איננו מחוסן לחלוטין. למעשה, הדרך הטובה ביותר להגנה היא עשיית הדברים לשם שמים בלבד ומתוך אמונה גדולה. אמונה שלמה בכוחו של הקדוש ברוך הוא וההבנה שכל אשר אדם משיג ומקבל הם תוצאה של רצונות האל והחלטותיו חשובות גם הן כחלק מהענווה וצנעה הנדרשת מאדם.

 

כיצד ניתן לבצע הסרת עין הרע?

במידה והתחושה היא שכבר קיימת עין הרע חשוב לפנות לאלו המומחים בכך, בכדי שיבצעו את תהליך הסרת עין הרע בדרך יעילה ומוצלחת. ברחבי האינטרנט, תוכלו למצוא שלל מיסטיקנים ועושי קמעות אשר יוכלו לעזור ולהסיר את השפעותיה המזיקות והרעות של העין הרעה.