הלוואות חוץ בנקאיות

למה כדאי לקחת הלוואות חוץ בנקאיות?

יותר ויותר גופים מנסים כיום לפתות אתכם ולהציע לכם לקחת הלוואות חוץ בנקאיות. מנגד, הבנקים מנסים לשכנע אתכם שתמשיכו לקחת את ההלוואות דווקא אצלם. אז במה כדאי לבחור? האם להמשיך ולעבוד מול גוף גדול ומסודר כמו הבנק? ואולי דווקא החברות השונות שמציעות הלוואות חוץ בנקאיות יכולות לתת לכם תנאים שהם אטרקטיביים יותר? בואו ונראה מהם היתרונות של ההלוואות החוץ בנקאיות.

תהליך מהיר יותר

בראש ובראשונה, היתרון המרכזי ביותר של הלוואות חוץ בנקאיות הוא במיידיות שלהן. הבנקים מקיימים בדיקה ארוכה מאד לפני שהם נותנים לכם הלוואה, ולעתים הדבר יכול לעלות לכם בזמן יקר מאד, שגם יהפוך בסופו של דבר להפסד כלכלי. לעומת זאת, הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות פעמים רבות תוך זמן קצר מאד. ברוב המקרים ההתחייבות היא לזמן שבין 24 שעות ל72 שעות ומדובר על ימים בודדים.

גמישות במטרות ההלוואה

יתרון נוסף של הלוואות חוץ בנקאיות, הוא בכך שניתן לרוב לקחת אותן לכל מטרה שהיא. הבנקים עדיין לא מוכנים להעניק לכל לקוח הלוואה באופן מידיי לכל מטרה שהיא (לרוב הם נותנים זאת רק ללקוחות מסוימים). לעומת זאת, הגופים שמעניקים הלוואות חוץ בנקאיות, מוכנים גם לגלות רמה גבוהה יותר של גמישות. כך, גם אם אתם רוצים לקחת הלוואה בשביל מוצר מותרות מסוים – אפשר בהחלט לקחת אותו!

נוח לסכומים קטנים

ברוב המקרים, מומלץ לפנות לבנק כאשר אתם רוצים ליטול הלוואה בסכומים גבוהים במיוחד           (המשכנתא היא המקרה הקלאסי). עם זאת, הפתרון של הלוואות חוץ בנקאיות הוא נוח מאד לכל מי שצריך הלוואה בסכום של כמה אלפי שקלים ואוי אפילו מאות שקלים. היום הגופים החוץ בנקאיים יסכימו גם להעניק לכם הלוואה בסכום נמוך של 1000 ש"ח בלבד, בתנאים רגילים ונוחים . אם אתם זקוקים להלוואה מכל סוג שהוא, מומלץ כי תערכו סקר שוק מקיף על מנת לקבל את המימון בתנאים הטובים והנוחים ביותר עבורכם בעת ההחזר החודשי.