בתים למכירה בכפר סבא

בתים למכירה בכפר סבא הם אחד מלהיטי הנדל"ן המתרוצצים היום בשוק. בשל המחאה החברתית, התזוזה בשוק הנדל"ן ירדה מעט, אך מספר אתרים נותרו מבוקשים ונחטפים במהירות. אחד האתרים המדוברים היא כפר סבא. אנשים המעמידים כיום בתים למכירה בכפר סבא יופתעו לקבל מבול של טלפונים מספר דקות לאחר פרסום המודעה.

מה גורם לכפר סבא להיות תפוח האדמה הלוהט של שוק הנדל"ן? בדקנו ומצאנו:

–          בנייה ירוקה

אחד היתרונות של בתים למכירה בכפר סבא הוא הבנייה הירוקה. בעוד ערים אחרות נשארות מאחור בתחום, כפר סבא פורחת עם בנייה מקושרת לסביבה, מושפעת ולא רק משפיעה. בכפר סבא אפשר ליהנות מאיכות חיים ירוקה של מושב בתוך העיר, מה שמסביר את הבהלה לבתי העיר.

–          קרבה למרכזי עסקים ותעסוקה

לא בטוח שקרבה תהיה המילה הנכונה, מאחר ובשנים האחרונות עסקים רבים בוחרים לטעת את משכנם בעיר עצמה. הפריחה העסקית של העיר מורגשת בכל פינה ותושבים רבים מוצאים פרנסה בעסקים המגיעים לעיר. מלבד התושבים, עובדים רבים נוספים למרכזי התעסוקה והצורך שלהם במגורים, הופכים בתים למכירה בכפר סבא לנדירים יותר ויותר, מאחר והם נחטפים מהשוק בזריזות וביעילות.

–          מערכת החינוך וההשכלה הגבוהה בעיר

מערכת החינוך בעיר הולכת ומתפתחת עם כל שנה שעוברת. אחוזי הבגרויות עולים והצלחת תלמידי העיר במבחנים הארציים משתפרת משמעותית. ההצלחות מתאפשרות תודות לדגש שנותנת עיריית כפר סבא בשנים האחרונות על החינוך בעיר.

מלבד החינוך לגילאים הצעירים, בית הספר לאחיות שנמצא בבית החולים "מאיר" תורם גם הוא לחינוך להשכלה גבוהה בעיר ונותן פתרון לימודי לאלו שרוצים להישאר קרוב לבית וללמוד מקצוע מציל חיים.

–          בתים למכירה בכפר סבא

השאלה עתיקת היומין: "מה קדם למה, הביצה או התרנגולת?" מתאימה לעניין זה כמו כפפה ליד במקרה של כפר סבא. כלומר, האם הצורך הזועק בבתים גרם לעובדה שיש מספר מצומצם של בתים למכירה בכפר סבא, או שמא העובדה שיש כל כך מעט בתים למכירה בכפר סבא מעלה את ערכם וגורם לחיפוש הנואש של אנשים אחריהם?

לאילי הנדל"ן פתרונות. מה שבטוח הוא שהביקוש ממשיך לעלות, וקניית בית בכפר סבא נראית כיום השקעה בטוחה.