בית ספר למוסיקה 3

חושבים כבר עכשיו על בית ספר למוסיקה 3?

נכון לפברואר 2013, העונה השניה של בית ספר למוזיקה עדיין משודרת בקול תרועה רמה ועדיין איננו יודעים מי המנצח או המנצחת הגדולים של העונה הנוכחית, אבל אנו כבר חושבים על השלב הבא, ועל בית ספר למוסיקה 3 בעונה הבאה של התוכנית המקסימה. המחשבה הכרחית להורה אשר הילד שלו חולם להשתתף בתוכנית הזו, וברור שכבר עכשיו צריך לאסוף כמה שיותר פרטים על העונה הבאה לצורך העניין. תחת ההנחה כי בית ספר למוסיקה 3 תשודר ככל הנראה בחורף 2013-2014, למה אפשר לצפות?

שינויים בהרכב השופטים בעונה השלישית

נכון להיום, בין העונה הראשונה לשניה לא בוצע שום שינוי בהרכב השופטים של התוכנית הייחודית הזו. בין השאר משום שחלק מהשופטים הם גם בתוכנית האם כוכב נולד – משה פרץ וקרן פלס. עם זאת, יש הנחה סבירה כי בעונה הבאה של בית ספר למוסיקה 3 יהיה שינוי מסוים בהרכב השופטים. יש לזכור כי מתי כספי ויהורם גאון אינם חלק מהצוות של כוכב נולד, ולכן אפשר שהם יעזבו – אם כי ההפקה תצטרך למצוא שופטים שיוכלו להיכנס לנישה שלהם.

שינוי בבחירת השירים לתחרות?

יש לזכור כי בית ספר למוסיקה 3 תמשיך להיות תחת טדי הפקות ותמשיך להיות תוכנית בת של כוכב נולד. מה שמאפיין את ההפקות של כוכב נולד היא הבחירה המתמדת אך ורק בשירים ישראליים בשפה העברית. לכן, סביר מאד להניח כי בית ספר למוסיקה 3 ימשיך להתמקד גם הוא, בשירים בשפה העברית. לכן, אם הילד שלכם דווקא אוהב שירים באנגלית או בכל שפה אחרת – כדאי לקחת נתון זה בחשבון.

בית ספר למוסיקה 3: מתי האודישנים?

אם אנו מניחים כי העונה השלישית של בית ספר למוסיקה 3 מתחילה להיות משודרת באזור של דצמבר-ינואר, הרי שכבר בקיץ הקרוב יתחיל שלב האודישנים הראשוני לתוכנית. את השלבים הראשוניים עורכת ההפקה והם אינם מצולמים, כך שאפשר למעשה כבר באזור האביב להתעניין בנוגע למועדי ההרשמה.