אודישנים לאח הגדול

רוצים להגיע אל אודישנים לאח הגדול?

אין זה סוד כי לכל אחד מאיתנו כמעט יש חלום להיות מפורסם. אם בעבר היה צורך להפגין כשרון מסוים כזה או אחר, הרי שהיום מה שמחפשים – זה פשוט את האנושיות אשר פורצת במסגרות של תוכניות ריאלטי שונות, והעדות הטובה לכך היא כמובן תוכנית האח הגדול. בתוכנית זו, על המתמודדים פשוט להיות הם עצמם לחלוטין, ומתוקף האינטראקציות אשר מתרחשות בבית האח הגדול נוצר העניין והרייטינג הגדול של התוכנית המרתקת הזו. אבל על מנת שאתם תוכלו להיכנס אל הבית – עליכם קודם כל לעבור בהצלחה אודישנים לאח הגדול.

איך לעבור את האודישן?

כדי לעבור אודישנים לאח הגדול חשוב מאד להבין, שבאח הגדול הם מחפשים טיפוסים מיוחדים, אשר לחלק ניכר מהקהל הצופה יהיה קל להזדהות עימם. המשמעות של כך היא שכאשר אתם ניגשים אל אודישנים לאח הגדול, חשוב מאד לא לנסות לרמות ולשחק דמות שהיא לא אתם. תוך זמן קצר ממילא יעלו עליכם – המלהקים של התוכנית מומחים באיתור של הטיפוסים האמיתיים, ואת אלה אשר מנסים לשחק דמות מסוימת.

מה עושים?

בשביל לעבור בהצלחה אודישנים לאח הגדול, חשוב פשוט להבליט את תכונות האופי שלכם. זה לא הזמן להתבייש במי שאתם. אתם יכולים לדבר באופן חופשי על חוויות אשר עברתם, על התנסויות שהיו לכם, על הדיעות הפוליטיות שלכם, על המצב המשפחתי שלכם, וכיוצא בזה. המלהקים של אודישנים לאח הגדול מחפשים מראש אנשים שיש להם דעות מוצקות בנושאים מסוימים – משום שרק כך אפשר לקיים קונפליקטים בתוכנית.

איך יודעים אם עוברים?

ישנה אפשרות שאתם לא תעברו רק אודישן אחד. למעשה מדובר היום לעתים קרובות על סדרה של אודישנים לאח הגדול, כאשר בכל פעם מנופים מועמדים שונים כאלה ואחרים. ברוב המקרים, התשובה האם עברתם או לא עברתם אודישנים לאח הגדול תתקבל בתוך מספר ימים בודדים, ולאחר מכן במידה ותעברו תצטרכו לחתום על מסמך סודיות – כך שלא ניתן יהיה להפיץ ברבים את העובדה כי אתם נכנסים לתוכנית.